Subject: FW: 4-17/110 Pikasilla silla rekonstrueerimise eskiislahenduse tutvustamine
From: "Anni Luht" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 10:54:26 +0300

Tere,

Edastan registreerimiseks all oleva kirja. Tegemist vastusega TRAM 12.09.24 
kirjale nr 8-1/23-063/15769-1.

Heade soovidega

Anni Luht

projektijuht/projekteerimise osakond

+372 509 0807

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, September 30, 2024 2:48 PM
To: Anni Luht <[email-masked]>
Subject: 4-17/110 Pikasilla silla rekonstrueerimise eskiislahenduse 
tutvustamine

Tere,

Esitasite Elva vallavalitsusele tutvumiseks Pikasilla silla 
rekonstrueerimise eskiislahenduse.

Anname teada, et Elva vallavalitsus tutvus valminud eskiisiga ning oleme 
välja pakutud lahendusega nõus. Täiendavad märkused puuduvad.

Lugupidamisega

Kaire Volmer
Ehitusspetsialist
Tel: 514 8253

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.